Tuesday, December 15, 2009

केटि तथा महिलाहरुको लागिँ सेक्सुअल रीलेसन

नमस्ते मेरो नाम लभ कुमार हो । म काठमाडौंमा बस्छु । म नेपाली केटि तथा महिलाहरुको लागिँ सेक्सुअल रीलेसन राख्नन् चाहने केटा हु । यदी कोही केटी वा महिलाहरु म सँग सेक्स गर्न चाहनु हुन्छ भने मलाई संपर्क गर्नु होला। म आग्लो गोरो तथा हान्ड्सोम पनि छु। यदी तपाईं आफ्नो गोप्य समय मसँग बिताउँन चाहनु हुन्छ भने म जहिले पनि यहाँहरुको सेवामा तयार छु । म तपाईंको चाहना अनुसार बहिर जता पनि जान तयार छु । मलाई मेरो ईमेल srsnepal1@yahoo.com , srsnepal1@live.com मा सम्पर्क गर्न सक्नु हुन्छ।

नोट : यदी तपाईं सन्तुस्ट हुनु भएन भने पैसा लाग्दैन तर मेरो बाटो खर्च चै दिनु होला ।
धन्यवाद ।

2 comments:

  1. Tuesday, December 15, 2009
    केटि तथा महिलाहरुको लागिँ सेक्सुअल रीलेसन

    नमस्ते मेरो नाम लभ कुमार हो । म काठमाडौंमा बस्छु । म नेपाली केटि तथा महिलाहरुको लागिँ सेक्सुअल रीलेसन राख्नन् चाहने केटा हु । यदी कोही केटी वा महिलाहरु म सँग सेक्स गर्न चाहनु हुन्छ भने मलाई संपर्क गर्नु होला। म आग्लो गोरो तथा हान्ड्सोम पनि छु। यदी तपाईं आफ्नो गोप्य समय मसँग बिताउँन चाहनु हुन्छ भने म जहिले पनि यहाँहरुको सेवामा तयार छु । म तपाईंको चाहना अनुसार बहिर जता पनि जान तयार छु । मलाई मेरो ईमेल srsnepal1@yahoo.com , srsnepal1@live.com मा सम्पर्क गर्न सक्नु हुन्छ।

    नोट : यदी तपाईं सन्तुस्ट हुनु भएन भने पैसा लाग्दैन तर मेरो बाटो खर्च चै दिनु होला ।
    धन्यवाद ।

    ReplyDelete
  2. Hi i am charan gurung i am here for the ladies wishing for male companionship. It includes companionship from non sexual to sexual type based upon your preference . Here I wish to encourage happy and healthy professionalism in male companionship ( some wish to use word gigolo). About me .... Young and energetic guy in his mid twenties . I am fresh ,naive and virgin in this feild . Being from medical background I always encourage and promote safe sex. my contact email = tamupari15@gmail.com

    ReplyDelete